Reseteaza parola

Rezultatele căutării
16/02/2019

5 strategii publicitare pentru o unitate de cazare pe internet


Promovarea structurilor de cazare.
Fara promovare, unitatea va ramane fara turisti.

Societatea de azi este saturata de publicitate, pe toate planurile posibile. Oriunde calatorim observam multe panouri publicitare, multe din ele inutile.
Asta face ca oamenii sa nu mai fie atat de receptivi la publicitate, de aceea ea trebuie facuta intr-un mod atractiv care sa promoveze corect oferta de cazare in acest caz.

Publicitatea potrivita trebuie facuta ca ea sa fie vazuta de turistii care trec prin zona, in toate locurile de unde viitorii clienti, turisti va pot face o vizita fie fizic, fie ca vizitator online.

  • Creati-va un profil pe agentiile de turism online si pe motoarele de cautare

Motoarele de cautare sunt punctul de plecare a oricarui internaut, de acolo va pleca in cautarea si rezervarea unui loc de cazare, asa ca asigurati-va ca aveti facut un profil Google Business, sau un cont pe Tripadvisor, unde puteti primii recenzii sau unde se pot posta imagini din locatia si serviciile oferite.
Incurajati-va turistii sa lase recenzii sau sa-si spuna parerea despre serviciile primite, bune sau rele, sinceritatea fiind mereu constructiva.

  • Creati-va o Pagina Web

Saitul unitatii de cazare, fie pensiune sau hotel ori altfel de structura turistica, trebuie sa existe, cu adresa, poze recente, o modalitate de contact dar si cu o prezentare a serviciilor oferite.
Pagina web nu trebuie sa fie incarcata cu informatii inutile, ci sa fie evidentiate serviciile turistice oferite, serviciile de restaurant si cele de agrement.

  • Publicitatea platita: Reclamele Google sau Reclamele Facebook

Google si Facebook, ofera reclame in produsele lor, reclamele lor bucurandu-se de o acoperire globala. Pentru unitatea turistica promovata, nu va fi necesar sa platiti o campanie publicitara pe intregul glob pamantesc, ar fi extrem de scumpa si poate inutila. De aceea, atunci cand doriti sa cuparati o campanie publicitara, alegeti-va bine domeniul dorit (turism, cazare, restaurant, obiective turistice), zona geografica unde sa fie afisate banerele, precum si perioada de afisare: daca oferiti servicii turistice doar in sezonul estival, impactul reclamelor pe timp de iarna nu va acelasi impact ca si reclamele afisate pe timp de vara.

  • Nu uitati de retelele de socializare

Foarte multa lume petrece ore intregi pe retelele de socializare. Fie ca folositi Facebook, Instagram sau alte retele sociale, e bine sa fiti prezenti cu serviciile turistice, sa actualizati oferta de cazare si sa prezentati noutatile si evenimentele zonei care ar putea avea un impact in promovarea zonei.

  • Fiecare turist poate revenii cu drag

Nu ignorati turistii care s-au cazat, pe care i-ati avut ca si clienti. Incercati sa pastrati legatura cu ei, fie prin email, fie pe retelele de socializare sau chiar prin posta oferindu-le din cand in cand oferta de cazare, oferta de pasti si de craciun (daca aveti), oferindu-le cate un discount sau bonus, in sensnul fidelizarii clientilor.

Statistica arata ca majoritatea turistilor prefera sa revina cu drag in unitatile de cazare vizitate, unde au fost multumiti de serviciile oferite, decat sa experimenteze o unitate necunoscuta.

Orice strategie de promovare a unitatii turistice veti alege, asigurati-va ca este vizibila, ca se adreseaza potentialilor clienti, ca este utila si informativa.

Categorie: Articole