Reset Password

Your search results
January 20, 2020

Cum atragi turisti spre Unitatea ta de Cazare?

Ai reușit în sfârșit să ai o pensiune așa cum ți-ai dorit însă nu ai turiști sau deloc și te întrebi nu vine nimeni rezerve locuri de cazare de la tine?

Industria hotelieră este o industrie competitivă de aceea trebuie să te asiguri ieși printre primele locuri pentru ca turiștii să te vadă apoi să vină și să rezerve de la tine.

Cel mai important lucru pentru un turist este prima impresie pe care o creezi atunci când te descoperă. În loc să fii trist și frust așteptând ca cineva să vină și să rezerve un loc de cazare mai bine ar trebui să te gândești ce faci bine și ce faci rău cand îți promovezi unitatea de cazare, ce ai putea aduce în plus si cum reușește concurența să atragă clienții?

Ce ai putea face tu să te diferențiezi de concurența ta? Mai jos voi arăta câteva motive pentru care nu reușești să atragi suficienți turisti in unitatea ta de cazare chiar dacă ea este o unitate realizată cu bun gust după ultimele tendințe hoteliere și oferă facilități pe care alții nu le oferă. Acest lucru se datorează in primul rând din cauza imaginii pe care o ai fie în mediul online mediu offline, iar acest aspect se poate îmbunătății dacă vei tine cont de anumite strategii promovare.

Primul motiv este acela ca ai un website sau chiar că nu ai un website iar designul său este unul teribil. Imaginea este foarte importantă de aceea saitul tău trebuie să arate cât mai bine fie pe dispozitive mobile fie pe dispozitive de tip desktop sau laptop fiind ușor de navigat și de descoperit.

In zilele noastre majoritatea utilizatorilor de internet folosesc dispozitivele mobile, de aceea asigurate că saitul pensiunii sau a unității tale de cazare se mulează foarte ușor pe ecranul telefonului fiind accesibil atât meniul cât e butonul de rezervare dacă el există cât și datele de contact în eventualitatea în care cineva este interesat de un serviciu pe care îl oferi.

Dacă pagina ta de internet nu este foarte bine structurată și prezentată s-ar putea ca turiștii să renunțe la vizualizarea sa deoarece vor găsi ceea ce caută trecând la următoarea oferta turistica. De aceea un design bine realizat împreună cu niște imagini sugestive vor asigura o navigare facilă, iar vizitatorii vor avea o experiență plăcută și tu vei avea mai multe șanse.

Serviciile tale turistice, daca nimeni nu te găsește chiar dacă ai un website frumos, s-ar putea ca turiștii să nu te găsească deoarece industria hotelieră unde competitivitatea este mare, multe saituri cu un buget mult mai mare decât al tău se vor strădui să ajungă pe primul loc în Google. De aceea este necesar ca saitul tău, asta dacă există, sa fie optimizat corect din punct de vedere SEO să fie usor de navigat pentru ca Google poziționeze cât mai sus pe nișa și cuvintele tale de căutare.

In situația în care saitul este frumos realizat si nu este optimizat pentru motoarele de căutare atunci ai creat degeaba deoarece vizitatorii nu vor fi redirecționați de către motoarele de căutare iar astfel tu vei pierde potențialii clienți.

Anunțul tău nu ieste atractiv. Chiar dacă ai un site, si anunțul tău cu oferta de cazare este prezent si pe altă pagină de promovare a unităților și serviciilor de cazare nu vei primi rezervări dacă nu vei reuși să atragi atenția cu anunțul tău.

Dacă scrii o simplă propoziție fara sa detaliezi, trebuie să fii creativ sau să descrii camerele și serviciile tale de cazare cum și facilitățile, s-ar putea ca lumea să nu fie interesată de ceea ce oferi.

Sunt multe ghiduri care te învață cum să îți prezinți serviciile pentru a le face atractive așa că ar trebui să ții cont de ele.

Dacă dorești să atragi mai mulți turiști, de asemenea asigură-te ca oferi ceva deosebit ceva distinct ceva ce atrage și ceva ce concurența nu oferă.

Lipsa unei descrieri detaliate sau a unei descrieri generale poate să respingă clienții deoarece nu vor afla prea multe despre tine iar aceasta deoarece fiecare client se va interesa și se va documenta în legătură cu serviciile de cazare pe care le oferi servicii pe care le caută și de care ar fi bucuros să le aibă.

Pentru a realiza o descriere care să capteze atenția, incearca să te pui în locul turistului și să te gândești ce ai dori să găsești sau cum să ți se prezinte unitatea de cazare astfel ca să te facă să îți dorești o cameră pe a fi rezervată.

Desigur nu trebuie să fie nici plictisitoare ci să prezinte în mod real condițiile și facilitățile pe care le oferi, cu accent pe ceea ce te diferențiază sau pe ceea ce crezi că ar căuta turiștii în zona ta.

Nu uita să specifici clar ce oferi și real, fara a da nu speranțe deșarte și astfel să fie dezamăgiți când vor ajunge la fața locului.

Facilitățile oferite trebuie să fie specificate dacă sunt inclus în prețul rezervării sau dacă sunt contra cost iar în situația în care sunt contra cost să specifici prețul pe serviciu dacă este pe persoană sau dacă este pe toată perioada de cazare.

Imaginile tale sunt inexpresive. Se spune că imaginea e mai mult decât mii de cuvinte. Tocmai de aceea pentru că lumea nu va încerca citească mai întâi descrierea, dar va fi captivată de imaginea ta.

Ideal e ca fotografiile fie realizate întru mod cât mai profesionist, imaginile de calitate sunt la fel de importante ca și descrierea.

Oferă turiștilor sau clienților imagini din camera în care se vor caza, totuși încearcă să prezinți realitatea în mod corect fără a prelucra prea mult pozele sau imaginile ca să nu creezi speranțe deșarte sau o neconcordanță între așteptări și realitate.

Nu doar imaginile din unitatea de cazare vor atrage turiștii dar și imaginile din împrejurimi, imagini cu meniul restaurantului pe care îl dețin la fel cu imaginile ale unor servicii sau facilități a unor evenimente care au avut loc în unitatea ta.

Imaginea e bine să conțină o descriere pentru ca vizitatorii să își creeze o impresie despre ceea ce văd. In general pentru imagini de calitate mulți dintre hotelieri apelează la fotografi profesioniști care vor știi cum să surprindă afacerea de cazare pentru a fi prezentată mai departe.

Nu ai suficiente recenzii sau recomandari. Cât de des, atunci când căutăm un servici sau un produs, ne uitam mai întâi la părerile și comentariile altor clienți despre acel serviciu sau produs.

Recenziile sau comentariile care ne vor convinge fie să cumpărăm fie să trecem mai departe. In industria hotelieră recenziile au un rol foarte important deoarece vine din partea unor oameni care apelează la acele servicii își pot exprima părerea pozitivă fie negativă recomandând sau nerecomandănd acea unitate de cazare și altor turiști.

Recenziile se pot găsi fie pe saituri specifice turismului fie pe paginile de socializare, în articole de presă, fie chiar recenzii verbale care vin din partea unor turiști bucurosi sau nu.

Dacă dorești să încurajezi recenziile o poți face solicitând tuturor clienților recomandări din partea lor către prietenii și cunoscuții lor, acest lucru având un efect incredibil si se face datorită încrederii pe care o au oamenii în recenziile celor apropiați.

Recenziile negative, dacă inițial crezi că îți vor aduce un minus de imagine, pot fi utilizate atunci când răspunzi în mod corect și deschis la ele ca și o modalitate de ați îmbunătăți imaginea, arătând că îți pasă de modul în care turiștii au petrecut vacanța lor la tine și de ceea ce ai putea îmbunătății, ca pe viitor alți turiști să nu treacă prin aceeași experiență negativa.

Răspunzi prea încet sau ești foarte greu de contactat?

Fiecare unitate de cazare trebuie să aibă un număr de contact, o modalitate de fie contactată, fie ca e vorba despre telefon sau alte programe de comunicare pentru ca să poată primi rezervări, să răspundă eventualelor întrebări sau să confirme rezervările.

Astfel de lucruri au majoritatea hotelierilor, o persoană la recepție răspunzătoare de primirea comenzilor și răspunderea la intrebari, se întâmplă ca în unele cazuri hotelierul să nu poată fi contactat iar turistul își va îndrepta atenția spre o altă unitate de cazare care va răspunde prompt și sigur solicitărilor sale.

Dacă nu vei răspunde în mod direct sau întru un timp cât mai scurt potențialilor clienți ei își vor îndrepta atenția spre alte servicii, facandu-te să aștepți în continuare un alt turist.

Acest lucru se aplică și în cazul emailurilor, în cazul altor notificări în care cu puțină pricepere poți seta un răspuns automat care să spună turiștilor dacă si cand te pot găsi, programul relatiilor cu clientii, orarul în care te pot găsi sau o altă modalitate prin care pot lua legătura cu tine.

Prețurile tale sunt prea mari sau nu sunt stabilită corect. Este adevărat că e foarte greu să aplici un preț care să fie acceptat și de către client dar și de către tine ca și prestator de servicii preț care să îți aducă profit dar să fie și placul clientului.

De aceea stabilirea prețului în industria de turism ramane un obiectiv sensibil deoarece pentru mulți ar presupune o calitate inferioară sau pentru alții ar presupune o reținere de la servicii turistice.

Astfel s-ar putea să ai prețuri în funcție de cerere adică unele prețuri în sezonul turistic iar alte prețuri în extrasezonul turistic pentru aceleași servicii.

In majoritatea cazurilor prețul este stabilit și în funcție de cererea pe piață, de concurență și de serviciile oferite, astfel încât accesul la cazare sau alte servicii turistice să fie un preț competitiv tentant și care să reflecte realitatea și calitatea serviciilor pe care le oferi.

Strategia de preț implementată în mod eronat poate fie să îndepărteze turiștii printr-un preț ridicat și servicii de calitate inferioară sau sa nu obții profit sau să intri în faliment prin servicii de calitate inferioară un preț mult mai mic nu va acoperi nici cheltuielile de personal cheltuielile de infrastructură pe care le oferi.

Nu esti promovat suficient sau nu ai suficientă publicitate. Te intrebi de ce nu ai suficienți turiști? Te-ai gândit că poate ei nu au aflat de tine afle de tine? Atunci trebuie să fii cunoscut prin canalele pe care ei le caută fie că e vorba despre saituri de promovare turistică, de promovare cazare, promovare pensiuni, sau promovare hotel, fie că e vorba despre google business sau pagini de Facebook, fie că e vorba despre bloguri de călătorii, vacanțe, prezența ta ar trebui să fie simțită și ușor de remarcat de către vizitatori.

Dacă vei acoperi toate canalele de promovare publicitara, ai mai multe șanse să fii descoperit cu afacerea de cazare și astfel va venii timpul să obții mai multe rezervări.

Category: Turist in Romania
Share