Reset Password

Your search results
January 15, 2020

Promovare Hotel

Promovarea unui hotel, ultimele tendinte in industria hoteliera.

Daca detii, raspunzi sau conduci un hotel, probabil iti dai seama de importanta promovarii si a reclamei pentru afacerea ta.

In industria hoteliera au aparut mai multe strategii de promovare, strategii de marketing care se modeleaza dupa nevoiele actuale, dupa noile tendinte in materie de servicii turistice.

Agentiile de turism incep sa isi piarda importanta, astazi cand multi turisti prefer sa-si rezerve singuri locul de cazare, fie pentru a evita anumite comisioane ale unui agent touristic, fie pentru ca au mai multe optiuni de a-si alege locul de cazare.

Cei mai multi turisti prefer sa se informeze pe internet, sa caute locuri de cazare in online, de aceea promovarea unui hotel trebuie sa ia in calcul acest gen de turisti sis a aiba o prezenta reala in mediul online, fie ca e vorba de pagini personale, site-uri de promovare a serviciilor de cazare sau retele de socializare ca si Facebook, Instagram, Tweeter, si altele.

Saiturile de promovare turistica s-au schimbat in ultimul timp, deoarece sunt prezente mai multe unitati de cazare, hotelierii trebuie sa-si prezinte hotelul intr-o maniaera care ar starnii curiozitatea, sau chiar dorinta de a rezerva o camera sau un spatiu pentru o noapte, sejur, vacanta.

Deoarece un hotel, prin capacitatea sa va presupune si costuri mai ridicate, prin personal si utilitati, prin comparatia lui cu o pensiune, el va avea nevoie de o promovare cazare deosebita, pentru a acoperii un numar rezonabil de camera rezervate, pentru ca afacerea hoteliera sa fie profitabila.

In acest sens, planul de marketing al unui hotel are ca sis cop diferentierea lui de alte hoteluri din zona, particularizarea serviciilor de cazare, restaurant, relaxare si odihna, ca el sa devina o destinatie turistica in sine si nu doar un loc in care turistul petrece o seara sau mai multe, ca sa viziteze sau sa plece in alta parte.

Strategiile de marketing a unui hotel incep de la crearea brandului, ca in orice plan de promovare cazare, un brand dinstinct, un slogan pentru hotel care sa rezume serviciile, politica si specificul hotelului necesare in promovarea produsului hotelier. Opiniile clientilor sunt de asemenea un element pe care turistii il iau in calcul atunci cand vor sa aleaga un hotel: recenziile pozitive vor aduce un plus de valoare serviciilr hoteliere, iar recenziile negative vor fi asociate brandului tau descurajand viitorii clienti.

De ce este necesar sa-ti inscri hotelul in site-uri de promovare a unitatilor de cazare, ca si Cazat.ro?

Un site care promoveaza serviciile de vazare reprezinta un reper online si social in ceea ce priveste planificarea unei vacante sau a unui concediu, dar si a unei calatorii de afaceri.

Prezenta unui hotel intr-un astfel de site va crea prestanta si popularitate, mai ales daca prin imaginile din camere, imprejurimi, receptive, restaurant, spatii adiacente, piscine, Jacuzzi sau sauna, sala de forta, sala de conferinta ori alte facilitate oferite, se va diferentia de alte hoteluri prezente pe site, sau chiar de pensiuni, care inca raman in topul preferintelor unui turist roman cu un venit mediu.

Concurenta intre o promovare pensiune si un hotel este data de pretul dar si de servicii, precum si de locatia unitatii de cazare, atfel, promovarea serviciilor hoteliere trebuie sa ia in calcul tipul de turisti care vor devenii clienti, nevoie si asteptarile lor.

Marketingul hotelier nu se refera doar la a face reclama la un hotel, ci e un process continu care are ca sis cop atragerea clientilor nu doar pe termen scurt, ci si pe termen lung, dezvoltarea unui brand puternic si de renume, oferirea serviciilor turistice de top, crearea unei imagini reprezentative in mintea turistilor dar si a societatii.

Category: Turist in Romania
Share