Reset Password

Submit Property
Your search results
January 15, 2020

Promovare Pensiune

Promovarea unei pensiuni este o etapa importanta in dezvoltarea afacerii in domeniul serviciilor de cazare turistica. Datorita numarului mare de pensiuni si de concurenta create, promovarea pensiunii devine o obligatie, daca se doreste cresterea si popularizarea unitatii de cazare.

Deținerea și gestionarea unei pensiuni reprezinta o responsabilitate, atat pentru turisti cat si pentru angajati, iar ca ea sa ajunga la nivelul dorit trebuie aplicate mai multe strategii de marketing la pensiune.
Pensiunea ta este un produs și o marcă în sine. Să conduci o pensiune e ca și cum ai conduce o agenție unde prezența online sau brandul e la fel de important ca produsul, adică serviciile turistice oferite.

Urmatoarele sfaturi și tehnici nu numai că vor crește vizibilitatea pensiunii, dar vor face, de asemenea, o alegere preferata de cazare de catre călătorii care vin în zona.

Primul lucru de făcut în cazul în care ai o strategie de promovare pensiune este de a o inscribe pe saituri de promovare turistica, acele site-uri unde poți fi gasit mai usor de viitorii turisti. Pentru pensiuni în special, este recomandabil să se înregistreze pe saituri care ofera si informatii despre rezervarea unui loc de cazare.

Cele mai multe dintre pensiuni nu consideră acest lucru ca un factor de marketing. Dar prezența pe aceste site-uri de rezervare vă va oferi o credibilitate uimitoare, fiind pagini de promovare cazare.

Aceste site-uri vor face cunoscuta Pensiunea multor vizitatori, și în cele din urmă vei obține mai multe rezervări de la călători și turisti deopotrivă.

Cu cât înțelegi mai repede importanța unui site web pentru pensiune, cu atât mai bine pensiune va evolua.
Site-ul este primul și singurul instrument de marketing pe care il deții.

Toate celelalte platforme de promovare, la fel ca si in cazul de promovare hotel, pe care esti prezent; social media, pagini de cazare sau orice altceva, sunt în continuă schimbare. Prin urmare, site-ul trebuie să fie emblema tuturor eforturilor de marketing online.
Poate fi cea mai eficientă strategie de marketing la pensiune dacă este bine executată.

SEO va face site-ul dvs. vizibil și rang pe motoarele de căutare. Mai mult, local SEO joacă un rol important în a stimularea rezervările de la pensiune.
În cele din urmă, nu uita de Google My Business. Acest lucru va face ca pensiunea sa fie vizibilă atunci când oamenii caută pensiuni în regiune. Turistii vor putea găsi Pensiunea. cu informații de contact corespunzătoare si cu alte detalii.

Dacă ai un anumit buget, atunci difuzarea de anunțuri pe Google și Facebook este considerată a fi una dintre cele mai eficiente modalități de promovare a pensiunii. Site-ul poate fi baza acestor anunțuri, pentru ca vizitatorii să ajunga pe site după clickul pe reclama.

Social media este nevoia momentului. Orice plan de promovare cazare, pensiune (sau orice marketing de afaceri în acest sens) este incomplet fără a se angaja pe social media. Cu avantajele incredibile pe care le are, este o parte indispensabilă a promovării pensiunii.

Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, puteți începe prin a crea un cont și o pagină. Treptat, identifica publicul țintă, construieste brandul acolo, spuneți povestea și dezvolta o legătură cu clientii.

Oamenii fac adesea poze în timp ce călătoresc. Folosește-le ca pe o strategie de marketing.

De exemplu, o imagine în holul pensiunii cu numele și orașul în care vă aflați. Apoi, a alerga un concurs oferind o ședere de noapte gratuit la fotografia cea mai creativă cu pensiune ta etichetat!
Dincolo de toate astea, nu uita videoclipuri. Filmele au primit mai multa interacțiune decat întotdeauna. Filmeaza întâmplările de la pensiune, evenimentele pe care le organizezi și tot ce poate arăta serviciile pe care le oferi.
Organizează evenimente pentru a dezvolta interacțiunea dintre Comunitate și invitați, acest lucru poate fi un mare avantaj în promovarea pensiune.

Ele sunt o modalitate bună de a atrage afacerile locale și să fie reciproc avantajoase pentru afacerea celuilalt. Turistii vin la tine si doresc să exploreze orașul, mânanca alimente autentice traditionale, au orientate spre comunitate, locale și cultural, cumpăra suveniruri sau creatii locale, etc.

Promovarea prin bloguri de calatorii.
Pentru aceia care nu cunosc puterea de a influența in marketing și blogging-ul, blogging-ul este o revoluție în industria serviciilor turistice. În cele mai bune strategii de marketing la pensiune, blogging-ul ar trebui să fie utilizat în cel mai bun mod posibil.

Pensiunile trebuie să suporte în prezent o concurență mult mai mare. Prin urmare, marketingul, promovarea este obligatorie.

Internetul a schimbat modul în care comunicăm și facem schimb de informații. Prin urmare, ai mai multe oportunități de promovarea pensiunii turistice.

Daca vrei sa-ti promovezi pensiunea efficient, gândește-te ce are unitatea ta iar alte unități nu au, ce atrage turistii în zonă? Ce poți folosi pentru a atrage pe alții în zonă?
De exemplu, în cazul în care unitatea este situata în apropierea unei rezervatii montane pitorești, ar trebui să incluzi pachete pentru drumeții, traseu prin trecerile de munte pentru a atrage turisti.

Încearca sa te pui in locul turistului. De ce ar fi atras cel mai mult? E nevoie sa oferi mai mult decat un pat cald și un ceai fierbinte dimineața? Trebuie să mergi mai departe pentru a rămâne în fața competiției.

De ce au nevoie sau au nevoie turistii în timpul sederii în zona? Ar trebui să te străduiești să satisfaci aceste nevoi.

Ar trebui să prezinți toate obiectivele turistice potențialilor tăi clienți in forma de pliant.

Trebuie să iei în considerare tipul de turisti pe care să-i atragi. În timp ce la pensiune vor veni o gamă largă de clienți, va exista o majoritate cu interese specifice, cum ar fi excursioniști, călători de afaceri sau luna de miere. Strategia de marketing ar trebui să ia în considerare tipul de clienți.

Odată ce-ți cunoști punctele cheie de vânzare și-ți înțelegi turistii, poți începe diferite metode de publicitate.

Mulți turisti folosesc astăzi internetul pentru a căuta informații. Ei pot accesa informații despre produsele și serviciile de la dispozitive mobile atunci când au nevoie de ele. Având un site web pensiunea va avea prezența online de care are nevoie pentru a ajunge la utilizatorii de internet.

Ce beneficii aduce un site unei pensiuni?
Poti împărtăși mai multe informații despre serviciileoferite pe site. Multor persoane le place să obțină cât mai multe informații despre locul înainte de rezervare. Poti împărtăși imagini, experiențe ale foștilor oaspeți și idei.
Având un site pentru pensiune te face mai credibil. Mulți oameni sunt mai dispuși să creadă într-o unitate care a avut timp să creeze și să mențină un site web decât într-unul care nu.
Asigura-te că include capacitatea de a verifica disponibilitatea camerei si ca face posibilă pentru potențialii clienți rezervarea și de a face plăți online, de asemenea. Mulți turisti apreciază comoditatea tranzacțiilor online.

Ori de câte ori oamenii doresc să cumpere sau să investească în ceva, ei caută, de obicei, recenzii de la alții care au făcut acest lucru înainte într-o încercare de a afla ce experiența au avut. Cazul nu este diferit cu cazarea. Oamenilor le place să audă despre experiențele altor oaspeți înainte de a lua o decizie.

Încurajeaza oaspeții să scrie recenzii despre pensiunea ta, fie pe internet, pe site-uri precum Trip Advisor, Cazat.ro sau altele.
Mulți turisti își petrec astăzi majoritatea timpului online pe platforme de social media. Dacă doresti să accesezi această piață, trebuie să fii prezent pe aceleași platforme.

Pe Facebook Instagram, Pinterest și Instagram creează profiluri pentru Pensiune, pe platformele de social media. Actualizați profilul cu informații pe care viitorii clienți ar putea să le caute. Poti publicitate la pachete special de revelion sau de Craciun sau de Pasti, reduceri și alte oferte pe care le ai în momente diferite ale anului.

Sunt multe moduri de a face publicitate unei pensiuni. Fiecare metodă are avantajele și dezavantajele sale. Cu toate acestea, combinarea diferitelor metode va conduce la o strategie de marketing si o promovare foarte eficientă.

Acest lucru este valabil în special pentru pensiuni conduse de antreprenori care nu pot egala bugetele de publicitate și de promovare ale lanțurilor hoteliere mari. Vestea bună este că există o mulțime de moduri ușoare de a promova o unitate.
E important să știi exact de ce au nevoie oaspeții tăi și să satisfaci aceste nevoi. Dacă deții o pensiune pentru tineri pentru scafandri, probabil vor căuta cazare simplă, la prețuri accesibile, oferind mic dejun consistent, spațiu de depozitare pentru echipamente de scufundare, informații despre scufundări locale și detalii despre divertisment noapte-zi.

Pentru a gasi cele mai bune strategii de promovare a unei pensiuni, proprietarii se pot întreba în scopul de a oferi cele mai bune servicii posibile:

Ce fel de cazare necesită oaspeții existenți și potențiali?

Au nevoie de camere duble, camere single, facilități de afaceri, caracteristici speciale și așa mai departe? De ce fel de mese au nevoie, in restaurantul tau satisfaci nevoile dietetice speciale? Oaspeții noștri au nevoi speciale sau speciale? Au nevoie de parcare în condiții de siguranță, în afara străzii, facilități de baie, camere separate pentru copii sau caracteristici personalizate pentru persoanele cu handicap fizic? Pensiunea e unică în vreun fel? Pot oferi o vedere la mare, există o plimbare natură chiar în afara ușii sau în centrul unei zone istorice neobișnuite? Este ceva unic in serviciul turistic, ceva ce fac și nimeni altcineva nu, chiar dacă este ceva mic? Primim oaspeti cu cocktail, oferim un serviciu gratuit cu fiecare rezervare de trei zile sau mai mult? Oferim servicii turistice speciale sau facilități oaspeților noștri? De exemplu, avem un serviciu de transfer la aeroport, nu oferim locuri de joaca, nu ne cazăm proprietarii de animale de companie sau oferim ghiduri turistice pentru atracții locale? Care sunt punctele noastre forte și punctele noastre slabe?

Vestea bună este că fiecare afacere hoteliera are ceva unic de oferit, indiferent câți alți operatori sunt pe piață. Depinde de tine să găsești acel punct unic, să-l comercializezi și să-l livrezi, făcându-l o calitate de dorit a afacerii tale. Asta îi va face pe vizitatori să te caute și să se întoarcă din nou și din nou.

De exemplu, amplasamentul ar putea fi situat undeva pitoresc, aproape de o atracție turistică sau să ofere servicii unice.

Publicitatea de un fel este importantă pentru fiecare afacere și nu trebuie neapărat să implice cheltuieli uriașe, trebuie doar să fie gândită cu atenție. Dacă nu-ți faci reclamă, nimeni altcineva nu știe ce oferi la pensiunea ta.

Nu uita de tarife promoționale sau beneficii pentru oaspeți, de rezervari pentru mai multe nopți, acest lucru va încuraja rezervarile pentru o ședere mai lungă.

Răspunde întrebărilor prin telefon sau e-mail cât mai repede posibil și, dacă nu puteți satisface nevoile specificate ale unui oaspete, oferă alternative posibile.
Există o mulțime de pensiuni care oferă facilități și servicii similare de aceea trebuie sa fi rapid in ceea ce faci ca turistul sa nu se razgandeasca. Serviciul rapid, prietenos și individualizat câștigă mereu.

Dacă pui oamenilor ceva dulce pe perne pentru a întâmpina oaspeții, fă-o de fiecare dată.

Știi că pensiunea ta este cel mai bun loc pentru a rămâne în zona ta. Cum faci promovarea unei pensiuni ca ea sa fie cea mai cautata din toata zona turistica?
Pe scurt, incearca sa faci din pensiunea ta prin promovare pensiune turistica, intr-o destinatie nu doar un loc de transit, un loc de somn.

Oricine ar fi turistul tău preferat, un aspect al marketingului tău ar trebui să se adapteze acelui tip de turist. Fiecare turist sa gaseasca ceva pe gustul lui in pensiunea ta, chiar daca nu-I poti multumi pe toti.
Alte tactici ar trebui să încurajeze diversitatea turistilor.

Promoveaza ca și cum pensiunea ta ar fi locul potrivit. Într-o lume plina de servicii de cazare, pensiunea ta sa fie un loc unde toate nevoile unui oaspete sunt îndeplinite într-o singură locație iar acest lucru va fi o experiență profitabilă atat pentru tine ca hotelier cat si pentru turistii care te viziteaza.

Ofera cat mai multe facilitati iar acest lucru trebuie sa fie cunoscut, atat turistilor care vor sa te viziteze, cat si celor care calca pragul pensiunii, s-ar putea ca unele facilitate sa nu fie ata6t de evidente, sau turistul sa creada ca ele sunt contra cost, lucru care l-ar face sa fie mai retinut, sau dimpotriva, sa creada ca acele servicii sunt gratuite, iar la final sa se regaseasca pe factura sa, lucru total neplacut intr-o experienta turistica.
De aceea e bine ca toate serviciile si facilitatile sa fie vizibile, pentru a nu induce in eroare turistii cazati.

Este zona turistica cunoscuta pentru drumeții și alte activități outdoor? Creaza un pachet în colaborare cu un ghid local sau o companie de aventură. Sau, dacă in regiune sunt preparate din bucătăria de clasă mondială, colaboreaza cu restaurante pentru a oferii experiente culinare de neuitat (asta in cazul in care pensiunea ta nu are si un restaurant, daca ai un restaurant, poti oferii mancare si preparate cu specific local sau traditional).
Planul de promovare a unei pensiuni ar trebui să facă unitatea ta de cazare destinația ideală de vacanță pentru persoanele care calatoresc in zona ta turistica!
Fie că pui conținut captivant, incluzand fotografii convingătoare dar reale, din proprietate, imagini cu imprejurimile sau privelistea din zona, recenzii, este important sa poti capta publicul.

De la promovarea pe social media la strategiile de marketing de e-mail pentru pensiuni, turistul trebuie sa stie ca existi si ca oferi servicii pe care nu le poate rata!
Dezvolta o relație de prietenie cu turistii, un simplu act de bunătate poate face o impresie de durată asupra vizitatorilor.

Fără o strategie de publicitate eficientă și campanie de marketing, promovarea va fi costisitoare si poate inutila. La urma urmei, nu vei avea turisti dacă ei nu știu că exiști!

Ai nevoie sa-ti promovezi pensiunea si pe teren, offline, prin agise, banere, repere care sa te faca mai usor de recunoscut, de gasit de catre turistii care vin sa se cazeze la tine.
Prin publicitate în directoarele online și pe site-urile de cazare, poți captura călători de peste tot. Poți atrage, de asemenea, rezervări prin parteneriat cu agențiile de turism online.

Broșurile, ziarele locale și revistele de călătorie pot fi încă o varianta in Campania de promovare a pensiunii. Merita să investesti în această formă tradițională de publicitate pentru a completa campaniile de marketing online!

Trebuie doar să iti dai seama ce publicații citesc oaspeții ideali. Apoi, contacteaza-i pentru a vedea cum poți face publicitate pensiunii tale.

Începe să scrii Comunicate de presă relevante, cu privire la lucruri de făcut în zona, alimentele pe care le furnizezi, și așa mai departe. Ideea este că împărtășesti experiente relevante și interesante despre zona turistica. Integrează publicarea articolelor pe blogul pensiunii cu conturile Twitter, Facebook și Instagram. Cele mai recente site-uri de pe social media permit utilizatorilor să posteze automat actualizări pe aceste site-uri sociale.

Prin urmare, în cazul în care o pensiune are un blog integrat cu site-uri de social media, orice actualizare va fi publicata automat pe mai multe site-uri de socializare.

O altă idee simplă este că devii membru al forumurilor de călătorie, concentrându-te pe zona turistica unde se gaseste pensiunea ta, și începi să răspunzi la întrebări. Majoritatea acestor forumuri permit membrilor să adauge o semnătură, care este publicată sub numele tău, unde poti trece detalii despre unitatea ta de cazare.

Category: Turist in Romania
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published.

  • Ultimele articole

  • Cauta Cazare:

  • Reset Password