Resetati parola

Inscrieti Cazare
Your search results
21/09/2019

Promovare Cazare – Pensiuni, Hoteluri, Vile, Case, Hosteluri, Cabane, Moteluri

Esti proprietarul sau administratorul unei unitati de cazare si doresti sa o faci cunoscuta, doresti sa ai turisti precum si sa iti creezi o imagine pozitiva? Atunci ai nevoie de promovarea unitatii de cazare, de orice tip ar fi ea, pensiune, hotel, motel, cabana, casa, vila, apartament de inchiriat sau alta forma de cazare.

Cum poti promova o unitate de cazare?

Promovarea unitatii se face pe mai multe planuri, offline si online. Promovarea offline este promovarea cazarii pe care o poti face prin bannere stradale, banere de informare turistica, flyere turistice informative, panouri publicitare, anunturi in presa scrisa, prezenta in centre de informare turistica, dar cel mai eficient mod de promovare il reprezinta recomandarea directa a turistilor pe care i-ai gazduit.

Promovarea online se face prin intermediul internetului si cuprinde orice modalitate care poate sa te duca spre turisti, in special reclamele platite, cum ar fi Adwords, sau Facebook Ads, dar si alte servicii de publicitate online.

Avantajul promovarii serviciilor turistice prin reclama platita il reprezinta numarul mare de persoane la care te poti adresa intr-o perioada scurta, in special daca e vorba de ofertele turistice de sarbatori, de Craciun, Revelion, de Pasti sau pentru pachete de concediu, ori pentru iunaugarari sau evenimente. Dezavantajul reclamei platite pe Google sau partenerii sai, precum si pe retele sociale (Facebook) consta in pretul ridicat platit pentru fiecare vizitator care va vizualiza oferta ta, in cazul in care nu te pricepi cum sa optimizezi reclama platita, costul va fi mare, deoarece reclama nu va fi targhetata pe segmentul tau de clienti (turisti), ci va fi vezualizata de marea majoritate, din care doar un mic procent sunt turisti, si mai putini vor avea de gand sa viziteze Unitatea ta de Cazare.

In acest sens, sunt agentii care te vor ajuta sa iti configurezi reclama intr-un mod mai eficient, dar costurile vor fi destul de ridicate, mai ales daca nu detii un buget generos pentru promovarea unitatii.

Intr-un mod ideal, promovarea unei pensiuni sau a unui hotel in mediul online ar trebui sa se adreseze doar turistilor si doar celor care viziteaza sau vor vizita zona turistica in care se gaseste unitatea respectiva. Deoarece acest lucru este putin probabil, atunci anuntul trebuie facut intr-un mod care sa se adreseze tuturor, si drumetilor pe care s-ar putea sa-i gazduiesti, dar si celor care ar putea vorbi apropiatilor despre structura turistica pe care o detii.

Majoritatea hotelierilor se asteapta ca dupa inscrierea unitatii intr-un catalog de cazare sau dupa cumpararea unui pachet publicitar online, ca rezervarile sa se inmulteasca peste noapte, profiturile sa se dubleze si toti sa fie fericiti. In realitate, nu se intampla prea multe din ceea ce spera hotelierii si proprietarii.

In schimb, fiecare aparitie intr-o publicatie sau site de profil turistic, fiecare imagine care este vazuta, distribuita, comentata sau apreciata, va face ca popularitatea unitatii de cazare sa creasca, numele unitatii sau denumirea sa fie din ce in ce mai cunoscuta, brandul sa fie din ce in ce mai cunoscut, aducand in mare avantaj pentru viitor.

Cum sa faci branding pentru un hotel, o pensiune sau un alt tip de structura turistica?

Depinde de bugetul pe care-l detii, prin popularizarea imaginilor, ofertelor, a meniului, a recenziilor pozitive venite din partea turistilor, locatia va fi din ce in ce mai cunoscuta, iar daca ai spatiu, cum ar fi o sala de conferinta sau un spatiu mai mare si gazduiesti un teambuildind sau un eveniment mai important expus in presa locala sau chiar si presa nationala, daca se realizeaza reportaje de televiziune sau clipuri video (muzicale si nu numai) care mai apoi vor fi publicate, vei obtine o expunere mai mare in mediul online ceea ce va duce un plus de valoare brandului sau denumirii structurii turistice.

Cum poti promova corect o unitate turistica?

Promovarea unitatii turistice se face odata cu promovarea zonei, a obiectivelor tuistice renumite care se afla in apropiere, cu promovarea unor evenimente culturale, muzicale sau sociale, cu promovarea unor monumente ale naturii sau a unor obiective istorice renumite. Dupa descrierea zonei in care se afla unitatea trebuie sa evidentiezi imaginea unitatii, pozele din cadrul cazarii, pozele ar trebui sa fie realizate cat mai clare, mai cuprinzatoare si sa exprime realitatea si serviciile pe care le oferi.

Imaginile in cadrul promovarii unei structuri de cazare joaca un rol foarte important, fiind cele cu care turistul sau vizitatorul se va intalni, chiar inainte de a citii descrierea, serviciile, ofertele sau recenziile. In acest sens, niste imagini realizate intr-un mod cat mai profesionist va avantaja anuntul tau. Se pot prelua si imagini de la evenimente, activitati, sau servicii oferite, imagini din exteriorul si interiorul unitatii, pe timp de zi sau pe timp de noapte, la lumina electrica, la foc de tabara sau la lumina ambientala, imagini din cele patru anotimpuri, imagini care sa descrie cel mai bine ceea ce oferi pentru turisti.

Folosirea imaginilor prelucrate, false, exagerate sau regizate s-ar putea sa aiba un impact negativ pe termen scurt si lung, deoarece va crea turistilor o imagine falsa, vor exista asteptari pente realitatea oferita, astfel s-ar putea sa apara nemultumiri, anularea rezervarilor, recenziile negative si influentarea altor turisti, prieteni si apropiati de diferenta mare intre imaginea creata si situatia reala. De aceea utilizarea imaginilor in promovarea unei pensiuni sau a unui hotel, are un impact puternic, prima impresie din locatie fiind comparata mereu cu pozele unitatii de cazare promovate.

In continuare este recomandata postarea unei descrieri a unitatii care sa cuprinda unele aspecte inedite, particulare, unice, pe care alte unitati nu le detin si care sunt cautate de catre clienti. Totusi, detaliile oneste ar trebui dsa existe, eventual, in cazul in care unitatea este pozitionata pe un drum secundar sau pe o alee mai retrasa, ar fi bine sa existe si detalii de localizare.

Facilitaile pe crae le ofera pensiunea sau unitatea turistica trebuie evidentiate, in general evidentierea se poate face bifand faciliatile pe care le oferi, dintr-un tabel, facilitati specifice intregii locatii, sau doar a unor camere, turistii cautand in general unitatea in functie de ceea ce ofera, faciltatile la care poot avea acces in special daca e gratuit, dar accepta si facilitatile deodsebite suportand un cost, ca pe o extraoptiune la serviciile de cazare oferite.

Cum faci sa te gaseasca usor turistii?

Un pas foarte important in promovarea unitatii il reprezinta localizarea pe harta. Pe langa adresa fizica ce ar trebui sa existe pentru orientarea clasica, ar fi bine sa existe si coordonatele GPS pentru a pozitiona corect pe hartile online unitatea respectiva.

Cu ajutorul sistemului de navigatie al masinii sau a hartilor instalate in telefonul mobil precum si a aplicatiilor care pot detecta locul in care se afla un turist si sa-i arate traseul spre unitatea ta de cazare. Pentru ca acest lucru sa fie posibil si din alte sisteme electronice, unitatea trebuie sa fie prezenta pe hartile Google, Facebook si alte harti disponibile.

Tipul de cazare: Turist in Romania
Distribuie

Leave a Reply

Your email address will not be published.