Reset Password

Your search results
January 15, 2020

Top 10 recenzii negative pentru unitatile de cazare

Fiecare hotelier se straduieste sa ofere o experienta cat mai placuta turistilor care-I calca pragul pensiunii sau a hotelului sau a altei structure turistice de cazare, doar ca nu toti sunt mereu atenti la toate detaliile iar unii turisti vor observa si cea mai mica neregula.

Recenziile au un mare rol in alegerea clientilor, de aceea recenziile in industria hoteliera se vor referii la serviciile oferite si experienta traita. Un turist multumit va lasa recenzii pozitive, ceea ce va atrage alti clienti, iar o experienta negativa va indeparta potentialii clienti.

In situatia in care apar recenzii negative, ce poate face un hotelier, gazda?

Cel mai potrivit lucru e sa-l contacteze si sa afle ce nu a amers conform asteptarilor, daca a incercat sa se adreseze personalului unitatii in timpul concediului sau a vacantei, daca se poate revansa intr-un fel pentru neplacerile create si daca doreste sa-si schimbe parerea cu privire la unitatea ta turistica.

Cel mai importamt e sa fi sincer si sa intelegi de ce au aparut acele recenzii, recenzii care sunt o lectie pe care trebuie sa o inveti, probabil ca turistii au observat unele nereguli care tie ti-au scapat si care se pot repara foarte usor.

Daca un turist se va plange de o anumita problema aparuta in timpus perioadei de rezervare, incearca sa solutionezi frustrarea sau problema in acel moment, ca sa nu se ajunga la recenzii negative, care pe multe platforme vor ramane asociate cu brandul tau turistic.

Recenziile, neplacerile, plngerile la adresa serviciilor de cazare va face ca turistul sa nu se bucure de o vacanta asa cum si-a dorit, iar asta se intampla din cauza faptului ca asteptarile sau reclama nu se potriveste cu realitatea gasita pe teren.
Unii turisti au anumite asteptari de la unitati de cazare de 4 stele, de la cele de 3 stele, majoritatea au calatorit si pot compara ceea ce oferi cu ceea cea nu gasit la o pensiune sau un hotel cu aceeasi clasificare turistica.

Daca totusi apar nemultumiri sau un feed-back negativ, incearca sa remediezi cauza, deoarece daca ceva a nemultumit-o pe o persoana sunt mari sanse sa nemultumeasca si pe alta.
Care sunt top 10 recenzii negative?

1. Cea mai des intalnita recenzie negativa se refera la neconcordanta intre imaginea creata de promovarea pensiunii sau promovarea hotelului si ceea ce gaseste turistul la fata locului. Este adevarat ca atunci cand se face promovarea unei unitati de cazare se va cauta prezentarea unor aspecte si imagini care sa atraga si sa vanda, dar ele trebuie sa reflecte realitatea.

E usor sa adaugi niste filtre in imaginile cu cazare sau cu serviciile de restaurant, doar ca turistii se vor astepta sa intalneasca ceea cea u vazut in imagine, si nu altceva. Mai bine e ca sa-i surprinzi in mod placut decat sa plece dezamagiti.

Daca printre facilitati se numara anumite aparate, abonamente tv , asigura-te ca ele si functioneaza, sau sunt la zi, si sunt usor de utilizat. E mai bine sa surprinzi turistul cu o atentie, in mod placut, decat sa fie dezamagit de ceea ce se astepta si ceea ce a primit.

2. Comunicarea cu hotelierul inexistenta. Din momentul in care cineva face o rezervare, mai ales daca a platit un avans pentru rezervare sau a achitat-o integral, se va astepta sa poata comunica cu persoana de contact a structurii de cazare.

Abilitatile de comunicare trebuie sa fie prima calitate a unui receptioner sau a unei receptionere, cat mai multe limbi straine vorbite, pentru a putea comunica confortabil cu majoritatea turistilor straini, dar si pentru a putea rezolva anumite situatii care pot aparea, de la drumul spre pensiune sau hotel, la instructiuni privind localizarea unitatii, prezentarea ofertei turistice sau a pachetului turistic, astfel incat clientii sa nu se simta stanjeniti ca nu pot comunica cu hotelierul.

Ideal ar fi sa existe cel putin doua cai diferite de comunicare: telefonul si o adresa de email, un chat pe o pagina special creata, daca e un telefon mobil, asigurat-te va esti mereu in aria de acoperire pentru a putea fi contactat.

3. Paturi neconfortabile sau zgomot deranjant. In ceea ce priveste serviciile de cazare un mare rol il are patul, care trebuie sa fie cat mai confortabil, dimensiunea lui conteaza, saltele de buna calitate care sa ofere un somn odihnitor turistilor.

Multe recenzii negative apar din acuza unei saltele tari, sau a unor paturi galagioase la fiecare miscare, lenjerie murdara, neschimbata, rupta sau patata.
De asemenea, cand e vorba de un somn odihnitor, zgomotul ar trebui sa nu existe, sau cel putin sa nu se auda. Cum insa nu se poate impune unui turist sa nu se uite la televizor noaptea sau sa nu vorbeasca, e necesar ca spatiile de cazare sa fie izolate fonic, geamul si usa sa nu permita intrarea zgomotelor exterioare si deranjarea somnului.

Acest lucru este valabil in special la unitatile de cazre localizate in orase, in centru, sau in apropierea unei activitati care genereaza multa galagie.

4. Lipsa curateniei este iar un subiect destul de des intalnit in recenziile negative, fiind de o mare importanta, deoarece nu conteaza ca e vorba de un hotel de 5 stele sau de o pensiune de 2 stele, cuaratenia e primul lucru pe care turistii vor sa-l gaseasca.

De la lenjeria de pat care trebuie sa fie schimbata, curata, la curatarea si dezinfectarea toaletei, curatenia din baie, cosul de gunoi, praful sau murdaria covoarelor sau a paturilor, toate trebuie sa arate ca si noi.

O mare atentie trebuie data obiectelor cu care vin turistii in contact: paharele din camera sau bucatarie sa fie curate, intrerupatoarele, robinetele, manerele de la usi, clantele, telecomenzile de televizor sau aer conditionat, frigiderul, locul in care isi vor depozita mancarea trebuie sa fie impecabil.

5. Lipsa WIFI-ului sau a Internetului. Fiecare stie ca viata fara internet nu ar mai fi la fel. In concediu sau in deplasari, o conecxiune al internet este faorte importanta.

Chiar daca majoritatea turistilor au internet prin date mobile pe telefonul lor, s-ar putea ca in zona ta sa nu existe cel mai bun semnal 4G si de aceea sa aiba nevoie de reteaua de internet a unitatii tale de cazare.

Cea mai populara retea de internet este reteaua wireless, ar fi bine ca ea sa functioneze multumitor si sa fie accesibila parola de internet, sau macar o priza de internet pentru a putea fi conecta laptopul.

6. O locatie nepotrivita, fara vedere, greu accesibila. Imaginile cu pozitionarea pensiunii sau a structurii de cazare sunt de multe ori decisive pentru cei care vin in concediu la munte sau in concediu la mare, doarece vor sa se bucure de o priveliste minunta, un peisaj super cu un apus sau rasarit de soare, si nu sa priveasca niste ziduri sau niste gunoaie.

Pozitionarea pensiunii trebuie evidentiata clar, chiar daca accesul e mai dificil, nici un turist nu va fi incantat sa incurce drumus spre cazare, daca e vorba de o pensiune mai retrasa cu un drum mai dificil, e bine sa specifici acest lucru, de la bun inceput, fara ca turistii sa se simta pacaliti sau inselati de reclama cazarii.

O modalitate de a evita situatiile neplacute este specificarea coordonatelor GPS ca navigatorul masinii sa gaseasca cea mai buna cale iar clientii sa poata explora exteriorul sau privelistea pe Google Maps sau alte programe.

7. Prea multe reguli. Toti cei care vor face o rezervare, vor venii sa se relaxeze si sa nu stea intr-un stres continuu ca nu cumva sa incalce vreo regula.

Fiecare unitate turistica are regulile eu, si e bine ca ele sa fie cunoscute turistului, chiar inainte de a face o rezervare, pentru ca sa nu existe neplaceri ulterioare.

Daca in unitate se fumeaza, poti specifica acest lucru, daca poti sa-ti aduci si animalul de companie, daca poti folosi si mancare adusa din exterior. Atunci cand iti organizezi o structura turistica, trebuie sa ai niste reguli clarare care sa nu incomodeze turistii ci sa fac sederea lor placuta si calda.

8. Lipsa de intimitate. Fie ca e vorba de intimitate vizuala, pentru anu atrage priviri indiscrete fie ca e vorba de intimitate vocala, e bine ca tursitul sa nu se simta stanjenit, urmarit, ascultat sau spionat.

Draperii opace, o izolare fonica buna, pastrarea confidentialitatii pot oferii discretia pe care o cauta unii turisti, linistea de care vor sa se bucure in concediul sau vacanta lor.

9. Lucruri rupte, uzare, murdare, expirate. Concediul presupune relaxare, calatoria de afaceri presupune liniste, iar daca oferi cazare trebuie sa te asiguri ca turistii vor gasi aceste lucruri.

Inainte de a onora rezervarile facute, e indicat ca cineva sa verifice ca toate din camera sunt functionale si nu prezinta nici un pericol de accidentare, produsele oferite, cum ar fi sapunul, samponul, ceva dulce, apa, sunt in perioada de valabilitate, prosoapele sunt curate, mobilierul si covoarele nu sunt uzate, si altele de acest fel. In situatia in care ceva nu e cum ti-ai dori sa gasesti in calitate de hotelier, inlocuieste, repara sau schimba, te va costa mai putin decat o recenzie negativa care va descuraja viitorii clienti si turisti.

10. Lipsa lucrurilor esentiale. Atunci cand calatoresti si te cazezi intr-o unitate, sunt lucruri pe care nu le vei purta de acasa dar vei avea nevoie de ele.

Astfel, prosopul, sapunul, hartia igienica, o patura disponibila, sunt lucruri esentiale pe care hotelierii le vor pune la dispozitie oricarui turist. In situatia in care ele lipsesc va fi neplacut ca sa fii nevoit sa mergi sa-ti cumperi de la magazin sau sa trebuiasca sa ceri.

Majoritatea oaspetilor se asteapta sa gaseasca pahare in camera, vesela si tacamuri in bucatarie, si alte asemenea, de aceea fii sigur ca ele nu lipsesc inainte de a preda camera.

Fiecare unitate de cazare este caracterizata de serviciile pe care le ofera. Serviciile, oricat de bine ar fi facute, nu vor putea multumii pe toata lumea, deoarece fiecare va avea alte asteptari, dar daca e ceva ce nemultumeste pe cineva si se poate remedia, incearca sa gasesti o cale de a comunica cu clientul respectiv, inainte ca el sa-si expuna nemultumirea prin recenzii negative, care-ti vor afecta afacerea mai mult sau mai putin.

Category: Turist in Romania
Share